Monday, April 2, 2012

Karnival Paddle Pop


TERMA DAN SYARAT
1) Karnival Paddle Pop Begins ("Karnival") adalah terbuka kepada semua warganegara Malaysia dan Brunei kecuali kakitangan dan keluarga terdekat Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd, syarikat bersekutu termasuk agensi pengiklanan, pengedar yang dilantik dan mereka yang terlibat dengan karnival ini.
2) Karnival Paddle Pop Begins ("Karnival") akan berlangsung pada 7hb dan 8hb April 2012 ("hari Karnival berlangsung"). Pada setiap hari Karnival berlangsung, 500 pengunjung pertama akan menerima tiket masuk percuma. Untuk mendapatkan dua (2) tiket masuk percuma tersebut dan sebuah"Goodie Bag" Karnival, pengunjung dikehendaki menyerahkan lima (5) pembalut ais krim Paddle Pop dan poskad Karnival di pintu masuk Karnival. Tiket masuk percuma adalah terhad. Hanya 500 pengunjung pertama setiap hari akan menerima tiket masuk percuma.
3) Bagi pengunjung ke-501 – 1000 orang, harga istimewa RM8, akan dikenakan bagi setiap orang dewasa / kanak-kanak. Untuk mendapatkan harga istimewa ini, sila kemukakan Poskad Karnival di kaunter tiket.
4) Bagi pengunjung tanpa Poskad Karnival, harga biasa untuk setiap tiket akan dikenakan pada RM24 (Orang dewasa) dan RM17 (Kanak-kanak) berdasarkan terma dan syarat Desa Waterpark tiket masuk
5) Karnival tebusan ini adalah sah bagi aiskrim Paddle Pop Begins (Rainbow, Choco Magma, Jelli Swirl, Berry Magma, Choco Berry & Berry Lava Choc) sahaja
6) Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd melalui pihak pengurusan yang dilantik berhak untuk menentukan kawalan semasa dan mentafsir syarat-syarat dan peraturan dan menentukan segala perkara yang berkaitan dengannya juga berhak untuk meminda atau manambah segala peraturan yang sedia ada. Sekiranya terdapat pihak yang melanggar peraturan tersebut, pihak pengurusan tidak teragak-agak untuk membatalkan segala hak-hak dan manfaat yang diberikan. Semua keputusan yang dibuat oleh pihak penganjur adalah muktamad dan mengikat.
7) Dengan menyertai karnival ini, para pengunjung bersetuju untuk mematuhi syarat dan peraturan rasmi serta keputusan yang ditetapkan oleh Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd.
8) Melalui pernyertaan karnival, pengunjung turut memberikan kebenaran kepada Unilever (Malaysia) Holdings Sdn Bhd (Malaysia) Sdn Bhd serta agensi-agensinya untuk menggunakan nama dan/atau gambar mereka untuk tujuan publisiti, pengiklanan dan/atau perdagangan tanpa apa-apa bayaran pampasan atau notis.
9) Pihak penganjur berhak menukarkan syarat dan peraturan yang
dinyatakan di sini pada bila-bila masa tanpa sebarang notis.
Untuk keterangan lanjut, sila hubungi Talian Khidmat Pengguna bebas tol kami 1800- 88-1315 (Isnin hingga Jumaat, 9pg-5ptg) atau layari www.walls.com.my

No comments: