Monday, May 21, 2012

20/05/12, Bring my daughter join making "Mother's day card contest" at Harbour Place Klang

The card making start 1.30pm, we are sampai kat sana pkl 1pm, so ada masa reg n lunch,ramai jg parent yg bawa anak2 mereka join mother's day card contest,,,,,,,,sebelum start bw ank2 i lunch, nampak 1 kedai makan yg buat promosi,MAKAN DAN MENANG, .IPad,HP,LCD,VOUCHER N ETC,.so i pesan set tu BUAT KAMI, n hope ada chance menang ipad,lcd or voucher hehehehehe










Seriusnya anak i draw n colour the card

Sempat jg i ambil gmbr card kanak2 lain yg creative n cantik2, 

see this...nice? i sngt suka lihat kat ini, kreatifnya kanak2 ni kan ^_^




Finally, finish jg kad buatan anak I, cantik juga kan hehehehehe, 

dalam kad tu my daughter hv wrote.......n draw my picture n her dlm kad tu, hehehehhe,(mata i tak nampak pun kan,????)

This oso very nice...i like it, but her ( this card got 2nd prize)

and my daughter got 1 st prize, tak sangka juga,  anak i  blh got 1st, coz many chlidren the card very creative n look nice, but the jugde choice my daughter card 1 st, her very happy happy loh

SEE THE PRIZE.........

RM 150 SHOPPING VOUCHER/ 2 CERTICATE, AND....

2HAMPER, 1 MINI HAMPER N 1 BIG HAMPER

AND THIS PRIZE RM100 voucher, for my eldest daughter join the fb mother's day  photo contest,(top finalis prize)

No comments: